Recrutare Personal Asiatic Retail
RETAIL
Vă oferim personal din Asia pentru mai multa productivitate și stabilitate a afacerii dumneavoastră.
Retailul este una dintre industriile care angajează cele mai multe persoane anual, iar criza de personal din retailul din România este motivul principal pentru care vă recomandăm să angajați personal din Asia. Muncitorii străini sunt dispuși să lucreze mai mult decât colegii români, potrivit experților. Astfel, în timp ce un român lucrează 40 de ore pe săptămână, un muncitor străin lucrează până la 60 de ore săptămânal și are aceleași beneficii ca lucrătorii români din domeniu. Ei sunt extrem de docili, pot fi modelați în funcție de dorințele angajatorilor, sunt oameni simpli și dornici să muncească. Sunt oameni cu familii numeroase și folosesc mare parte a salariului pentru a-și întreține familia. De aceea disponibilitatea lor de a învăța, de a se adapta la nevoile angajatorului dar și dorința lor de stabilitate îi face să fie alegerea ideală pentru dumneavoastră.
Etapele procesului de recrutare
-
Încheierea contractului de recrutare muncitori străini
-
Stabilirea profilului candidatului ideal în funcție de solicitări
-
Selecția viitorilor angajați
-
Întocmirea fișei postului și semnarea contractului de angajare
-
Obținerea avizului de muncă în numele companiei Dvs. de la Oficiul Român de Imigrări
-
Expedierea avizului de muncă în țara de proveniență a viitorului angajat în vederea obținerii Vizei de lungă ședere în scop de muncă
-
Obținerea Permisului de Ședere Temporară în România